sâmbătă, 10 iulie 2010

ARHETIPURI

Parca pentru a ma ajuta, aflat in fata unei imposibile alegeri (Massive Atack sau Ramstein) prima editie a evenimentului organizat in colaborare cu O.A.R. la Patriarhia Romana s-a ridicat nu numai la inaltimea asteptarilor mele, ci si ale arhitectilor prezenti in numar destul de mare dupa umila mea parere dar si dupa experientele avute cu evenimentele de acest gen. A avut de toate:
-degustare vin (pacat ca aici d-nii arhitecti au tinut sa socializeze, ceea ce nu e rau, dar nu s-a auzit nimic din ce a cuvantat somelierul invitat)
-prezentare onorabila Catalin Stefanescu (cu cateva mici scapari la prezentarea sponsorilor, dar nu-i bai)
-nelipsitele discursuri inaltatoare ale partenerilor
-momente speciale, cvartete, concerte pop-opera, tombola si premii.
Ce a placut in mod special ??? Premierea noii generatii de absolventi sau studenti.
Felicitari organizatorilor si speram ca evenimentul sa creasca de la editie la editie.

ps nu am reusit sa ajung la ramstein din pacate si am auzit ca a fost 'fierbinte de tot' insa am reusit sa vad ultimele piese din setlistul massive atack de la zone arena. inclusiv "marakesh (atlas air)" -
piesa anti-corporatista cu desfasurarea brandurilor, ceea ce mi-a reamintit ca trebuie desfasurat un manifest de genu' si in Romanica noastra. mai vedem...




http://www.youtube.com/watch?v=JCaLGSy2eQQ&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu