miercuri, 21 iulie 2010

Viva Zapata

in amalgamul filmelor proaste din ultimii ani, este din ce in ce mai greu sa vezi un film bun.

'viva zapata' filmul lui Elia Kazan din 1952 este un fim ce merita vazut. nereusind sa il vad din pacate cu multi ani in urma, prin anii studentiei, cand aveam timp de mers pe la cinemateca din eforie,
l-am gasit intamplator la televiziunea publica acum cateva seri.



am inceput urmarindu-l din dorinta de a-l vedea pe brando, care face si aici un rol superb, insa pe parcurs spre surprinderea mea am ramas tot mai uimit si de prestatia lui anthony quinn, care nu era chiar printre preferatii mei, dar care m-a convins ca a fost intr-adevar un actor fantastic.




filmule este plin cu cadre si imagini minunate, replici geniale, pilde si proverbe...
l-as revedea cu placere oricand.

ps incep sa ma numar printre cei care se intreaba nu de ce platim taxa de televiziune publica ci de ce platim abonamentele la cablu' pentru televiziunile particulare. apropo, oare ce rating si ce audienta o fi avand filmul? :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu